петък, 13 август 2010 г.

No Spirit, No Burgas

След дълго и уморително умуване да ходя или да не ходя, в крайна сметка прецених, че тази година ще пропусна бургаския фест. Имаше много „за”: голяма част от приятелите ми ще са там, лято, море, плаж, купон, спомена от миналогодишния концерт на FNM и не на последно място, разбира се, самите групи, които ще са там, и само три „против”: дългото изморително пътуване само за 1-2 дни иху-аху, спомена от миналогодишната (липса на)организация на входа в първия ден на фестивала и най-главното – финансовия проблем. В крайна сметка три само „против”, но натежаха достатъчно колкото да взема крайното решение. Точно след две седмици излизам в летен годишен отпуск, ще отида на море за няколко дни, а веднага след това ще съм за няколко дни в чужбина за посещението на един дълго жадуван от мен концерт. Та тези мои набелязани събития, са свързани с пари и трябва да заделям и пестя. Те бяха планувани много отдавна, така че Spirit-a не беше предвиден като вариант, особено в такъв кратък интервал от време, в който се струпват мероприятия в рамките на около месец. Нямаше как да избирам, тъй като първите две неща бяха предопределени вече. Мразя, когато се получи така, обикновено все успявам да нагодя нещата в моя полза, но този път не ми се получи. Яд ме е, че изпускам Unkle, още повече ме е яд, че пропускам бг-групите на сцените „На тъмно” и “Jack Daniel’s” – Ревю, Ерекция, Нови цветя, Аборт и др., евентуално Кокоша глава и Психобагажник. Все любими пънк и уейв групи от едно славно време, от което пазя мили спомени. Не знам дали някога пак тези групи отново ще свирят на една сцена и могат да се видят накуп, определено ще си заслужават вниманието, мисля, че ще се получи здрав купон и тези концерти се помнят дълго. Sorry, next time :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар